Er din bedrift klar til å satse i nye markeder internasjonalt? 

 

Innovasjon Norge i samarbeid med Næringshagene i Rogaland setter denne våren opp «Internasjonal Markedsutvikling». 

Internasjonal Markedsutvikling er en strategiworkshop over 2 dager der formålet er at bedriften skal konkretisere sin internasjonale forretningsmodell og plan for markedsintroduksjon.  

På samlingene vil du lære- og få hjelp til:  

  • kartlegge faktorer som kan påvirke din forretningsmodell i nytt marked
  • teste hvilke markeder som kan være aktuelle for din løsning​ 
  • utvikle din forretningsmodell, også i nye markeder 
  • få en forståelse av dine kritiske suksessfaktorer for å lykkes internasjonalt 
  • legge en plan for veien videre mot markedsintroduksjon​ 

Målgruppen for tilbudet er:  

  • Etablerte bedrifter med eksisterende salg/omsetning som aktivt planlegger eller jobber med introduksjon i nye internasjonale markeder 
  • Unge bedrifter som aktivt jobber med eller søker internasjonal vekst og markedsinngang i løpet av de neste seks til 12 månedene, og som er rigget for dette gjennom tilgang til kapital og kompetanse. 

 

Det anbefales at 2 personer fra bedriften deltar ved samlingene for å få best utbytte. 

 

Første samling arrangeres 26. april kl 10.00. Sted: Gründerloftet, Strandgt. 66, 5528 Haugesund 

 

Mellom samlingene vil bedriften få bistand fra både Innovasjon Norge og Næringshagen for å konkretisere og jobbe videre med internasjonaliseringsplanene. 

Kurset retter seg mot bedrifter som enten eksporterer litt i dag, eller har en plan og ambisjon om å gjøre det.

Skroll til toppen