Bærekraftskonferansen

28.09.2022 08:30

 28.september 2022 i Maritim Hall Auditorium

 

Årets tema for konferansen er
«SAMMEN OM GRØNNE MULIGHETER»
Bakgrunnen for dette er at vi ønsker å bidra til et tettere, mer målrettet og koordinert samarbeid om bærekraft på Haugalandet, slik at de gode initiativene som finnes kan bli mer samkjørte og de grønne forretningsmulighetene større. Sammen står vi sterkere!

 

Andre arrangement

På innsiden av Husøy – KTM Shipping

10.06.2026 11:00

HMS-kurs for ledere

15.09.2026 09:00

Emisjonskurs

01.06.2026 09:00
Skroll til toppen
Hopp rett ned til innholdet